vineri, 28 septembrie 2012

Mi-am plătit cinstit toate taxele şi acum dorm liniştit.....pe o bancă, în parc.


Uneori, în timpul sexului, nevastă-mea zice niște chestii foarte enervante. De exemplu ieri, dădeam acolo concentrat și transpirat, mai aveam câteva secunde să termin și-o aud: " Iubituleeeee, am venit acasăăă!!"


De la mine de acasă până la pub fac zece minute.
În mod ciudat, de la pub până la mine acasă fac două ore.


Nu pot să cred ce vânt puternic a fost aseară.
Am ieșit să cumpăr niște lapte și m-a suflat direct în pub.


HOROSCOP.SĂNĂTATE- astrele îți surâd.NOROC-astrele îți surâd și mai tare.BANI-astrele îți surâd foarte tare. DRAGOSTE-astrele deja se cacă pe ele de râs.


Sotia urca pe cantar. Sotul ii spune:
- Nu esti grasa deloc! Doar ca pastrand proportia ar trebui sa fii putin mai inalta!
- Da?! Si cam ce inaltime ar corespunde cu greutatea mea?!
- Cinci metri si jumatate !!


Mama catre Ionel:
- Ionel draga, hai in casa ca ploua!
- Da' si afara ploua, mama!


Nunta era linistita...restaurantul avea wi-fi gratuit


Niciun comentariu: